REGULAMIN PROJEKTU KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI
REGULAMIN PROJEKTU
FELB.06.07-IZ.00-0011/24
KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy
regulamin określa zasady
rekrutacji, uczestnictwa oraz promocji projektu „Kompetencje Przyszłości” współfinansowanego
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w zakresie Zintegrowanych
Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Gorzowa
Wielkopolskiego (MOF), Priorytet 6. Fundusze Europejskie na wsparcie obywateli,
cel szczegółowy f, typ projektu II kompetentny i odkrywczy uczeń, realizowanego
przez ZIT Gorzów
Wielkopolski w ramach
Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 – 2027, w zakresie
dostępności i jakości kształcenia ogólnego.
2. Projekt jest realizowany przez Miasto Gorzów Wielkopolski wraz z partnerem projektu - Gorzowskim Ośrodkiem Technologicznym Park Naukowo Przemysłowy Sp. z o.o.
3. Głównym celem projektu „Kompetencje Przyszłości” jest m.in. wsparcie uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych ogólnokształcących, w nabywaniu i doskonaleniu kompetencji kluczowych takich jak, tworzenie i rozumienie informacji, zdolność do prawidłowego i skutecznego korzystania z różnych języków, zdolność do rozwijania i wykorzystywania myślenia matematycznego, praktycznego wykorzystywania wiedzy z dziedzin przyrodniczych, technologii i inżynierii; nabycie umiejętności przekrojowych takich jak: krytyczne myślenie, zdolność do autorefleksji, umiejętność odpowiedzialnego korzystania z mediów, osiągnięć cyfrowych (AI), umiejętności społeczno-emocjonalnych, obywatelskich, świadomości kulturalnej, pracy zespołowej, czy też otwartości na osoby z innych kultur oraz z niepełnosprawnościami; wsparcie uczniów w wyborze ścieżki edukacyjno-zawodowej; wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z trudnościami w nauce; rozwój kompetencji miękkich wśród uczestników projektu; podniesienie kompetencji kadry pedagogicznej m.in. w wykorzystywaniu narzędzi cyfrowych w edukacji; prowadzeniu lekcji oraz diagnozy zaburzeń sensorycznych.
4. Grupę docelową projektu stanowią uczniowie oraz nauczyciele gorzowskich szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych ogólnokształcących, z wyłączeniem szkół specjalnych, którzy są mieszkańcami Gorzowa Wielkopolskiego oraz gmin ościennych.
5. Projekt realizowany jest w terminie od 1 października 2024 roku do 31 października 2026 roku.
6. W ramach projektu realizowane będą zadania dla 3523 uczniów i 120 nauczycieli z 24 samorządowych szkół podstawowych i ponadpodstawowych ogólnokształcących:
zad. 1 Rozwój kompetencji kluczowych i kompetencji przyszłości,
zad. 2 Zdobywanie umiejętności zawodowych przydatnych na runku pracy,
zad. 3 Zdobywanie kwalifikacji zawodowych,
zad. 4 Rozwój zainteresowań,
zad. 5 Edukacja włączająca w kształceniu ogólnym,
zad. 6 Wsparcie kadry pedagogicznej poprzez podnoszenie kompetencji,
zad. 7 Rozwój doradztwa zawodowego.
7. Proces rekrutacji przeprowadzą koordynatorzy szkolni jako osoby odpowiedzialne za umożliwienie kandydatom dostępu do platformy internetowej, wygenerowanie i wydruk dokumentów rekrutacyjnych, ich weryfikację i zebranie oraz przyjęcie uczestników do projektu włącznie. Podmiotem odpowiedzialnym za sprawne i zgodne z prawem przeprowadzenie rekrutacji jest Referat Unijnych Projektów Edukacyjnych przy Wydziale Edukacji.
§ 1. Zakres regulacji
1. Regulamin określa:1) objaśnienie pojęć,
2) zasady uczestnictwa w projekcie,
3) rekrutację i kwalifikację uczestników do zadań projektu,
4) zasady rezygnacji z uczestnictwa w projekcie,
5) zasady promocji projektu,
6) postanowienia końcowe.
§ 2. Słowniczek
1. Ilekroć jest mowa o:
1) regulaminie – należy przez to rozumieć niniejszy dokument o nazwie Regulamin projektu,
2) Funduszu – należy przez to rozumieć Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+/EFS Plus);
3) Programie – należy przez to rozumieć Program Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, przyjęty decyzją Komisji Europejskiej nr C(2022) 8871 z dnia 7 grudnia 2022 r. oraz uchwałą Nr 304/4195/22 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia13 grudnia 2022 r.;
4) projekcie – oznacza to projekt zawarty we wniosku o dofinansowanie projektu nr FELB.06.07-IZ.00-0011/24, „Kompetencje Przyszłości”, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w zakresie Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Gorzowa Wielkopolskiego (MOF), Priorytet 6. Fundusze Europejskie na wsparcie obywateli, cel szczegółowy f, typ projektu II kompetentny i odkrywczy uczeń, realizowanego przez ZIT Gorzów Wielkopolski w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 – 2027, w zakresie dostępności i jakości kształcenia ogólnego.
5) rekrutacji – należy przez to rozumieć postępowanie mające na celu wyłonienie uczestników projektu,
6) uczestniku projektu (UP) – oznacza to uczestnika w rozumieniu Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2021-2027. Należy przez to rozumieć osobę, która została przyjęta do realizacji zadań projektowych w procesie rekrutacji,
7) liście uczestników – należy przez to rozumieć wykaz osób przyjętych do projektu, które zostały zakwalifikowane do co najmniej jednego z zadań projektu,
8) liście rezerwowej – należy przez to rozumieć wykaz osób, które wzięły udział w procesie rekrutacji, ale ze względu na niższą liczbę uzyskanych punktów nie zostały przyjęte i oczekują na wolne miejsce w projekcie,
9) kwalifikacji – należy przez to rozumieć przydzielenie uczestnikowi określonej formy/form realizacji zadań,
10) danych
osobowych (DO) – oznacza
to dane osobowe w rozumieniu RODO (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych). Należy przez
to rozumieć niezbędne w procesie rekrutacji informacje o kandydacie na
uczestnika projektu, których niepodanie wyklucza z ubiegania się o
przyjęcie do projektu,
11) zgoda uczestnika projektu/zgoda na przetwarzanie danych osobowych – należy przez to rozumieć wyrażenie zgody na udostępnienie danych osobowych i ich przetwarzanie oraz wyrażenie innych zgód przez uczestnika/rodzica lub opiekuna prawnego uczestnika, wymaganych w kontekście realizacji projektu,
12) klauzula informacyjna – należy przez to rozumieć dokument, który zawiera szczegółowe informacje dla osób, których dane są zbierane i przetwarzane przez podmiot odpowiedzialny za ich przetwarzanie.
13) formularzu zgłoszeniowym (FZ) – należy
przez to rozumieć dokument pod nazwą Formularz
zgłoszeniowy do projektu zawierający dane, stosowne oświadczenia i zgody, deklarację
uczestnictwa oraz zaświadczenie o spełnieniu wymagania formalnego bycia
uczniem/nauczycielem,
14) koordynatorze szkolnym – należy przez to rozumieć osobę, która bezpośrednio w szkole organizuje i nadzoruje przebieg realizacji projektu,
15) platforma – należy przez to rozumieć e-system dedykowany uczestnikom projektu w celu rekrutowania,
16) materiale promocyjnym – należy przez to rozumieć każdą informację o projekcie posiadającą wymagane oznakowanie graficzne lub identyfikację głosową, zamieszczoną na dowolnym nośniku i udostępnioną publicznie lub określonej grupie odbiorców,
17) plakacie – należy przez to rozumieć nośnik informacji o wymiarze co najmniej A3 w układzie pionowym lub poziomym, służący do oznaczania projektu,
18) znaku Funduszu Europejskiego – inaczej znak FE, należy przez to rozumieć logo złożone z symbolu graficznego i napisu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego,
19) znaku Unii Europejskiej – inaczej znak UE, należy przez to rozumieć logo złożone z flagi Unii Europejskiej i napisu Dofinansowane przez Unię Europejską,
20) Barwy Rzeczypospolitej Polskiej – inaczej znak barw RP, należy przez to rozumieć znak złożony z Sygnetu – flagi biało-czerwonej i napisu Rzeczpospolita Polska,
21) oficjalnym logo województwa lubuskiego – należy przez to rozumieć logo złożone ze znaku graficznego i napisu Lubuskie Warte zachodu,
22) ewaluacji – należy przez to rozumieć mierzenie rezultatów (proces systematycznego zbierania i analizowania ilościowych i jakościowych informacji na temat wdrażanego projektu w aspekcie finansowym i rzeczowym) – zbieranie obiektywnych dowodów potwierdzających poprawne wdrażanie projektu;
23) programie zajęć – należy przez to rozumieć dokument: Program zajęć zawierający nr i nazwę zajęć, tematykę (materiał) i liczbę godzin na realizację zajęć oraz nazwisko osoby odpowiedzialnej za realizację, może występować samodzielnie lub stanowić integralną część dziennika;
24) dzienniku zajęć – należy przez to rozumieć dokument: Dziennik zajęć zawierający identyfikację zajęć, miejsce ich prowadzenia, oznaczenie grupy uczestników, imię i nazwisko osoby prowadzącej, harmonogram i program zajęć, listę obecności uczestników na poszczególnych zajęciach, postęp realizacji zajęć, oraz podpisy prowadzącego zajęcia i osoby zatwierdzającej program;
25) rejestr wydanych dokumentów - należy przez to rozumieć dokument: Rejestr wydanych zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów zawierający co najmniej identyfikację zadania/zajęć, imię i nazwisko uczestnika;
26) ścieżce wsparcia – należy przez to rozumieć dokument obrazujący rodzaje zadań w jakich bierze udział uczestnik projektu, pozwalający określić rodzaj otrzymanego wsparcia;
27) systemu SM EFS (System Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego Plus) - należy przez to rozumieć elektroniczny system teleinformatyczny wspierający monitorowanie realizacji projektów w ramach programów operacyjnych funduszy europejskich;
28) specjaliście ds. rekrutacji, promocji, monitoringu oraz ewaluacji – należy przez to rozumieć osobę, która m.in. organizuje i nadzoruje proces rekrutacji, działania promujące projekt, przygotowuje narzędzia i prowadzi monitorowanie i ewaluację działań w projekcie;
29) specjaliście ds. obsługi finansowej i rozliczenia – należy przez to rozumieć osobę, która organizuje i nadzoruje proces rozliczeń i postępu finansowego projektu;
30) kierowniku projektu – należy przez to rozumieć osobę, która nadzoruje i organizuje całość realizacji projektu,
31) zespole projektowym – należy rozumieć zespół odpowiedzialny za realizację projektu, działający w ramach Referatu Edukacyjnych Projektów Unijnych, w Wydziale Edukacji Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego,
32) biurze projektu – miejsce działania zespołu projektowego, ul. Wełniany Rynek 18, 66-400 Gorzów Wielkopolski, pok. 402.
§ 3 Zasady uczestnictwa w projekcie
1. Uczestnikiem projektu może być osoba, która:
- posiada status ucznia/nauczyciela szkoły podstawowej lub szkoły ponadpodstawowej ogólnokształcącej (z wyłączeniem szkół specjalnych), której organem prowadzącym jest Miasto Gorzów Wielkopolski,
- złożyła wymagane dokumenty rekrutacyjne podpisane osobiście lub przez rodzica/opiekuna prawnego osoby niepełnoletniej.
2. Udział w projekcie jest dobrowolny.
3. Uczestnik projektu nie ponosi kosztów uczestnictwa.
4. Każdy uczestnik projektu ma prawo do:
1) udziału w projekcie zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu,
2) zgłaszania uwag dotyczących projektu koordynatorowi szkolnemu,
3) oceny organizacji i przebiegu zajęć,
4) otrzymania zaświadczenia o udziale w zajęciach,
5) otrzymania zaświadczenia po spełnieniu warunków określonych dla danego szkolenia,
6) otrzymania certyfikatów/świadectw po zdaniu egzaminu przed komisja certyfikującą/egzaminacyjną;
5. Uczestnik zobowiązany jest do:
1) systematycznego udziału w zajęciach, zgodnie z ustalonym harmonogramem, potwierdzając ten fakt własnoręcznym podpisem na liście obecności,
2) bieżącego informowania personelu projektu o wszystkich zdarzeniach mogących zakłócić jego udział w projekcie oraz usprawiedliwienia ewentualnej nieobecności na zajęciach,
3) udziału w wydarzeniach promocyjnych projektu,
4) udzielania informacji na temat rezultatów swojego uczestnictwa w projekcie w celu monitorowania realizacji działań,
5) przestrzegania ogólnie przyjętych norm i zasad współżycia społecznego, w tym dbałości o sprzęt i urządzenia wykorzystywane w trakcie realizacji projektu,
6) informowania o zmianach dotyczących danych osobowych,
7) poinformowania koordynatora szkolnego w terminie 4 tygodni po zakończeniu udziału w projekcie o uzyskaniu kwalifikacji lub nabyciu kompetencji.
6. Inne prawa i obowiązki uczestnika projektu określa Statut jego szkoły macierzystej.
§ 4 Rekrutacja i kwalifikacja uczestników do zadań projektu
1. Nabór do udziału w Projekcie będzie prowadzony zgodnie z zasadą: równości szans kobiet i mężczyzn, niedyskryminacji, unikania stereotypowych przekazów i dostępności dla osób z niepełnosprawnością.2. Rekrutacja zostanie poprzedzona kampanią informacyjno-promocyjną prowadzoną bezpośrednio w szkołach i poprzez strony internetowe Miasta Gorzów i partnerów projektu, skierowaną do uczniów i ich rodziców oraz do nauczycieli.
3. Rekrutacja będzie prowadzona na platformie, która umożliwia wygenerowanie plików pdf zawierających formularz zgłoszeniowy, formularz zawierający dane osobowe oraz stosowne oświadczenia i zgody.
4. Dokumenty rekrutacyjne opatrzone wymaganymi podpisami i datą należy złożyć w sekretariacie szkoły macierzystej w celu ich weryfikacji przez koordynatora projektu, a następnie przekazania do biura projektu mieszczącego się w Wydziale Edukacji Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, ul. Wełniany Rynek 18.
5. O przyjęciu uczestnika do projektu decydować będzie:
- przynależność ucznia/nauczyciela do szkoły uczestniczącej w projekcie,
- złożenie kompletnych dokumentów rekrutacyjnych,
- dostarczenie opinii wychowawcy/nauczyciela (dotyczy ucznia),
- staż pracy oraz stopień awansu zawodowego (dotyczy nauczycieli),
6. W pierwszej kolejności przyjęte zostaną osoby z niepełnosprawnością i grup w niekorzystnej sytuacji, tj, osoby pochodzące z obszarów wiejskich, gospodarstw domowych składających się z jednej osoby dorosłej i dzieci pozostających na utrzymaniu oraz rodzin, w których występuje: niepełnosprawność i wielodzietność,
7. W sytuacji ponadnormatywnej liczby chętnych, koordynator szkolny jest zobligowany do uwzględnienia innych okoliczności w uzgodnieniu z Referatem Unijnych Projektów Edukacyjnych.
8. O wynikach kwalifikacji uczestnik będzie powiadomiony przez koordynatora szkolnego.
9. Kandydaci, którzy nie zostali przyjęci do projektu, zostaną ujęci na liście rezerwowej.
10. Osoby z list rezerwowych mogą być włączone do uczestnictwa w Projekcie w przypadku zwolnienia się miejsca, o ile stopień zaawansowania realizacji działania na to pozwoli.
11. O zwolnionym miejscu koordynator szkolny natychmiast powiadamia kierownika projektu lub specjalistę ds. rekrutacji, promocji, monitoringu oraz ewaluacji.
12. Włączenie do uczestnictwa w projekcie kandydata z listy rezerwowej zatwierdza kierownik projektu..
13. Dokumenty rekrutacyjne w wersji papierowej zostaną przekazane przez koordynatorów szkolnych do Biura projektu, a zawarte w nich dane zostaną wprowadzone do systemu SM EFS.
§ 5. Zasady rezygnacji z uczestnictwa w Projekcie
1. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Projekcie przed rozpoczęciem pierwszych zajęć powiadamiając natychmiast o tym zamiarze koordynatora szkolnego.
2. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Projekcie w trakcie jego trwania tylko z przyczyn uzasadnionych.
3. Powody, o których mowa w ust. 2, mogą być natury zdrowotnej, wynikać z opuszczenia szkoły objętej Projektem lub działania siły wyższej, które z zasady nie są znane uczestnikowi w momencie rozpoczęcia udziału w Projekcie.
4. Uczestnik/rodzic lub opiekun prawny uczestnika niepełnoletniego zobowiązany jest do uczestniczenia w rozmowie motywującej i złożenia pisemnego oświadczenia określającego przyczyny rezygnacji.
§ 6. Zasady promocji projektu
1. Promocja projektu jest prowadzona zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi informacji i promocji Funduszy Europejskich na lata 2021 – 2027 zamieszczonymi na stronie internetowej https://funduszeue.lubuskie.pl/2. Odbiorcami działań informacyjno-promocyjnych są:
1) szkoły jako instytucje uczestniczące w projekcie,
2) uczniowie i nauczyciele jako uczestnicy projektu,
3) rodzice uczniów biorących udział w projekcie,
4) społeczeństwo MOF Gorzowa Wlkp.,
5) społeczeństwo województwa lubuskiego.
3. W projekcie stosuje się następujące rodzaje działań informacyjno-promocyjnych:
1) spotkania np. posiedzenia rad pedagogicznych, zebrania z rodzicami, godziny wychowawcze, spotkania grupy sterującej,
2) informowanie mediów regionalnych,
3) zamieszczanie informacji na stronach internetowych beneficjenta, partnerów, instytucji uczestniczących,
4) oznakowanie miejsc realizacji projektu,
5) oznakowanie środków zakupionych w ramach projektu,
6) oznakowanie materiałów i dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej stosowanej w projekcie.
4. W zależności od rodzaju działań stosuje się materiały promocyjne:
1) plakaty,
2) tabliczki do oznakowania pomieszczeń,
3) naklejki na przedmioty zakupione w ramach projektu,
4) zdjęcia z realizacji projektu,
5) prezentacje multimedialne,
6) informacje o projekcie do umieszczenia na stronach internetowych,
5. Materiały informacyjno-promocyjne są znakowane logotypami czarno-białymi
i kolorowymi, umieszczonymi poziomo lub pionowo, na górze lub na dole
strony składającymi się z następujących kolejno znaków: znak FE, barw RP, znak
UE, oficjalne logo województwa lubuskiego. Przy czym znaku barw RP nie stosuje
się
w druku monochromatycznym.
6. Stosuje się co najmniej następujące sposoby dokumentowania działań informacyjno-promocyjnych:
1) zdjęcia ze spotkań oraz oznakowania miejsc i zakupionego w ramach projektu sprzętu,
2) zrzuty z ekranu komputera,
3) wycinki prasowe,
4) skany,
5) kopie materiałów,
6) pojedyncze egzemplarze materiałów.
Obowiązek wdrażania działań promocyjnych i ich dokumentowania w szkole
spoczywa
na koordynatorze szkolnym, a za inicjowanie działań, opracowanie materiałów
promocyjno- informacyjnych, przekazanie ich do szkół oraz gromadzenie
dokumentacji działań promocyjnych odpowiada zespół projektowy.
§ 7. Zasady monitoringu i ewaluacji projektu
1. Cele monitoringu i ewaluacji:
1) monitorowanie realizowanych zadań, postępu rzeczowego i finansowego projektu,
2) ewaluacja rezultatów projektu,
3) identyfikacja słabych i mocnych stron,
4) sygnalizowanie pojawiających się problemów,
5) dostarczanie informacji koniecznych dla podejmowania decyzji,
6) określanie stopnia zgodności realizacji działań z przyjętymi założeniami,
7) podniesienie skuteczności i efektywności działań,
8) poprawa jakości projektu.
2. Zasady monitorowania projektu:
1) monitoring zadań przeprowadzany jest stopniowo w trakcie trwania realizacji zadania oraz po jego zakończeniu;
2) koordynator szkolny zobowiązany jest do zebrania wszystkich dokumentów potwierdzających wykonanie realizowanych zadań i przekazania ich specjaliście ds. rekrutacji, promocji, monitoringu oraz ewaluacji;
3) specjalista ds. rekrutacji, promocji, monitoringu oraz ewaluacji nadzoruje wprowadzanie do systemu SM EFS wymaganych zgodnie z prawem danych osobowych uczestników projektu oraz daty rozpoczęcia i zakończenia wsparcia udzielanego w ramach projektu;
4) sprawdzone dokumenty zatwierdza podpisem kierownik projektu,
5) zatwierdzone dokumenty są przechowywane w biurze projektu, a po zakończeniu i rozliczeniu projektu zarchiwizowane w Urzędzie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego.
3. Zasady ewaluacji efektów projektu:
1) ewaluację rezultatów projektu prowadzi specjalista ds. rekrutacji, promocji, monitoringu oraz ewaluacji;
2) wyróżnia się:
a) bieżącą ewaluację zadań w trakcie ich realizacji;
b) ewaluację końcową na zakończenie projektu;
3) wskaźniki realizacji celu podlegające ewaluacji – rezultaty:
a) liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu;
b) liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje po opuszczeniu programu;
4) wskaźniki realizacji celu podlegające ewaluacji – produkty:
a) liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem;
b) liczba uczniów szkół i placówek systemu oświaty prowadzących kształcenie ogólne objętych wsparciem;
c) liczba szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem;
d) liczba uczniów uczestniczących w doradztwie zawodowym.
4. Metody ewaluacji:
a) analiza dokumentów projektu;
b) obserwacje;
c) wizyty monitoringowe.
5. W monitoringu i ewaluacji wykorzystuje się obserwacje, analizę dokumentacji przebiegu zajęć i dokumentacji fotograficznej.
6. Sprostowania błędów i oczywistych pomyłek w dokumentach dokonuje osoba odpowiedzialna za jego sporządzenie poprzez skreślenie niepoprawnego zapisu, nadpisanie poprawne, umieszczenie daty i swojego nazwiska. Wszystkie zapisy związane z poprawianiem dokumentu wykonywane są w kolorze czerwonym.
§ 8. Postanowienia końcowe
1. Regulamin został opracowany i wprowadzony jako obowiązujący przez Projektodawcę.
2. Regulamin wchodzi w życie z dniem 16 grudnia 2024 r. i obowiązuje przez cały okres realizacji Projektu.
3. Projektodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany wprowadza się w formie aneksu.
4. Regulamin dostępny będzie na tablicach ogłoszeń, w sekretariatach i na stronach internetowych szkół uczestniczących w projekcie oraz na stronie internetowej projektodawcy i partnerów.
Gorzów Wielkopolski, 16 grudnia 2024 r.