REGULAMIN PROJEKTU

FELB.06.07-IZ.00-0011/24

KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus



POSTANOWIENIA OGÓLNE


 1. Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji, uczestnictwa oraz promocji projektu „Kompetencje Przyszłości” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w zakresie Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Gorzowa Wielkopolskiego (MOF), Priorytet 6. Fundusze Europejskie na wsparcie obywateli, cel szczegółowy f, typ projektu II kompetentny i odkrywczy uczeń, realizowanego przez ZIT Gorzów Wielkopolski w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 – 2027, w zakresie dostępności i jakości kształcenia ogólnego.

2. Projekt jest realizowany przez Miasto Gorzów Wielkopolski wraz z partnerem projektu - Gorzowskim Ośrodkiem Technologicznym Park Naukowo Przemysłowy Sp. z o.o.

3. Głównym celem projektu „Kompetencje Przyszłości” jest m.in. wsparcie uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych ogólnokształcących, w nabywaniu i doskonaleniu kompetencji kluczowych takich jak, tworzenie i rozumienie informacji, zdolność do prawidłowego i skutecznego korzystania z różnych języków, zdolność do rozwijania i wykorzystywania myślenia matematycznego, praktycznego wykorzystywania wiedzy z dziedzin przyrodniczych, technologii i inżynierii; nabycie umiejętności przekrojowych takich jak: krytyczne myślenie, zdolność do autorefleksji, umiejętność odpowiedzialnego korzystania z mediów, osiągnięć cyfrowych (AI), umiejętności społeczno-emocjonalnych, obywatelskich, świadomości kulturalnej, pracy zespołowej, czy też otwartości na osoby z innych kultur oraz z niepełnosprawnościami; wsparcie uczniów w wyborze ścieżki edukacyjno-zawodowej; wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z trudnościami w  nauce; rozwój kompetencji miękkich wśród uczestników projektu; podniesienie kompetencji kadry pedagogicznej m.in. w wykorzystywaniu narzędzi cyfrowych w edukacji; prowadzeniu lekcji oraz diagnozy zaburzeń sensorycznych.

4. Grupę docelową projektu stanowią uczniowie oraz nauczyciele gorzowskich szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych ogólnokształcących, z wyłączeniem szkół specjalnych, którzy są mieszkańcami Gorzowa Wielkopolskiego oraz gmin ościennych. 

5. Projekt realizowany jest w terminie od 1 października 2024 roku do 31 października 2026 roku.

6.  W ramach projektu realizowane będą zadania dla 3523 uczniów i 120 nauczycieli z 24 samorządowych szkół podstawowych i ponadpodstawowych ogólnokształcących:

­       zad. 1 Rozwój kompetencji kluczowych i kompetencji przyszłości,

­       zad. 2 Zdobywanie umiejętności zawodowych przydatnych na runku pracy,

­       zad. 3 Zdobywanie kwalifikacji zawodowych,

­       zad. 4 Rozwój zainteresowań,

­       zad. 5 Edukacja włączająca w kształceniu ogólnym,

­       zad. 6 Wsparcie kadry pedagogicznej poprzez podnoszenie kompetencji,

­       zad. 7 Rozwój doradztwa zawodowego.

7.  Proces rekrutacji przeprowadzą koordynatorzy szkolni jako osoby odpowiedzialne za umożliwienie kandydatom dostępu do platformy internetowej, wygenerowanie i wydruk dokumentów rekrutacyjnych, ich weryfikację i zebranie oraz przyjęcie uczestników do projektu włącznie. Podmiotem odpowiedzialnym za sprawne i zgodne z prawem przeprowadzenie rekrutacji jest Referat Unijnych Projektów Edukacyjnych przy Wydziale Edukacji.

§ 1. Zakres regulacji

1.      Regulamin określa:

1)    objaśnienie pojęć,

2)    zasady uczestnictwa w projekcie,

3)    rekrutację i kwalifikację uczestników do zadań projektu,

4)    zasady rezygnacji z uczestnictwa w projekcie,

5)    zasady promocji projektu,

6)    postanowienia końcowe.

§ 2. Słowniczek

   1.      Ilekroć jest mowa o:

1) regulaminie należy przez to rozumieć niniejszy dokument o nazwie Regulamin projektu,

2) Funduszu – należy przez to rozumieć Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+/EFS Plus);

3)  Programie – należy przez to rozumieć Program Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, przyjęty decyzją Komisji Europejskiej nr C(2022) 8871 z dnia 7 grudnia 2022 r. oraz uchwałą Nr 304/4195/22 Zarządu Województwa Lubuskiego z dnia13 grudnia 2022 r.;     

4)  projekcie oznacza to projekt zawarty we wniosku o dofinansowanie projektu nr FELB.06.07-IZ.00-0011/24, „Kompetencje Przyszłości”, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w zakresie Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Gorzowa Wielkopolskiego (MOF), Priorytet 6. Fundusze Europejskie na wsparcie obywateli, cel szczegółowy f, typ projektu II kompetentny i odkrywczy uczeń, realizowanego przez ZIT Gorzów Wielkopolski w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 – 2027, w zakresie dostępności i jakości kształcenia ogólnego.

5) rekrutacji należy przez to rozumieć postępowanie mające na celu wyłonienie uczestników projektu,

6) uczestniku projektu (UP) oznacza to uczestnika w rozumieniu Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2021-2027. Należy przez to rozumieć osobę, która została przyjęta do realizacji zadań projektowych w procesie rekrutacji,

7) liście uczestników należy przez to rozumieć wykaz osób przyjętych do projektu, które zostały zakwalifikowane do co najmniej jednego z zadań projektu,

8) liście rezerwowej należy przez to rozumieć wykaz osób, które wzięły udział w procesie rekrutacji, ale ze względu na niższą liczbę uzyskanych punktów nie  zostały przyjęte i oczekują na wolne miejsce w projekcie,

9)  kwalifikacji należy przez to rozumieć przydzielenie uczestnikowi określonej formy/form realizacji zadań,

10) danych osobowych (DO) oznacza to dane osobowe w rozumieniu RODO (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Należy przez
to rozumieć niezbędne w procesie rekrutacji informacje o kandydacie na uczestnika projektu, których niepodanie wyklucza z ubiegania się o przyjęcie do projektu,

11) zgoda uczestnika projektu/zgoda na przetwarzanie danych osobowych należy przez to rozumieć wyrażenie zgody na udostępnienie danych osobowych i  ich przetwarzanie oraz wyrażenie innych zgód przez uczestnika/rodzica lub  opiekuna prawnego uczestnika, wymaganych w kontekście realizacji projektu,

12) klauzula informacyjna – należy przez to rozumieć dokument, który zawiera szczegółowe informacje dla osób, których dane są zbierane i przetwarzane przez podmiot odpowiedzialny za ich  przetwarzanie.

13) formularzu zgłoszeniowym (FZ) należy przez to rozumieć dokument pod nazwą Formularz zgłoszeniowy do projektu zawierający dane, stosowne oświadczenia i zgody, deklarację uczestnictwa oraz zaświadczenie o spełnieniu wymagania formalnego bycia uczniem/nauczycielem,

14)  koordynatorze szkolnym – należy przez to rozumieć osobę, która bezpośrednio w szkole organizuje i nadzoruje przebieg realizacji projektu,

15) platforma – należy przez to rozumieć e-system dedykowany uczestnikom projektu w celu rekrutowania,

16) materiale promocyjnym należy przez to rozumieć każdą informację o projekcie posiadającą wymagane oznakowanie graficzne lub identyfikację głosową, zamieszczoną na dowolnym nośniku i udostępnioną publicznie lub określonej grupie odbiorców,

17) plakacie należy przez to rozumieć nośnik informacji o wymiarze co najmniej A3 w układzie pionowym lub poziomym, służący do oznaczania projektu,

18) znaku Funduszu Europejskiego – inaczej znak FE, należy przez to rozumieć logo złożone z symbolu graficznego i napisu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego,

19) znaku Unii Europejskiej – inaczej znak UE, należy przez to rozumieć logo złożone z flagi Unii Europejskiej i napisu Dofinansowane przez Unię Europejską,

20) Barwy Rzeczypospolitej Polskiej – inaczej znak barw RP, należy przez to rozumieć znak złożony z Sygnetu – flagi biało-czerwonej i napisu Rzeczpospolita Polska,

21) oficjalnym logo województwa lubuskiego należy przez to rozumieć logo złożone ze znaku graficznego i napisu Lubuskie Warte zachodu,

22) ewaluacji – należy przez to rozumieć mierzenie rezultatów (proces systematycznego zbierania i analizowania ilościowych i jakościowych informacji na temat wdrażanego projektu w aspekcie finansowym i rzeczowym) – zbieranie obiektywnych dowodów potwierdzających poprawne wdrażanie projektu;

23)  programie zajęć należy przez to rozumieć dokument: Program zajęć zawierający nr i nazwę zajęć, tematykę (materiał) i liczbę godzin na realizację zajęć oraz nazwisko osoby odpowiedzialnej za realizację, może występować samodzielnie lub stanowić integralną część dziennika;

24) dzienniku zajęć należy przez to rozumieć dokument: Dziennik zajęć zawierający identyfikację zajęć, miejsce ich prowadzenia, oznaczenie grupy uczestników, imię i nazwisko osoby prowadzącej, harmonogram i program zajęć, listę obecności uczestników na poszczególnych zajęciach, postęp realizacji zajęć, oraz podpisy prowadzącego zajęcia i osoby zatwierdzającej program;

25) rejestr wydanych dokumentów - należy przez to rozumieć dokument: Rejestr wydanych zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów zawierający co najmniej identyfikację zadania/zajęć, imię i nazwisko uczestnika;

26) ścieżce wsparcia należy przez to rozumieć dokument obrazujący rodzaje zadań w jakich bierze udział uczestnik projektu, pozwalający określić rodzaj otrzymanego wsparcia;

27) systemu SM EFS (System Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego Plus) -  należy przez to rozumieć elektroniczny system teleinformatyczny wspierający monitorowanie realizacji projektów w ramach programów operacyjnych funduszy europejskich;

28) specjaliście ds. rekrutacji, promocji, monitoringu oraz ewaluacji należy przez to rozumieć osobę, która m.in. organizuje i nadzoruje proces rekrutacji, działania promujące projekt, przygotowuje narzędzia i prowadzi monitorowanie i ewaluację działań w projekcie;

29) specjaliście ds. obsługi finansowej i rozliczenia należy przez to rozumieć osobę, która organizuje i nadzoruje proces rozliczeń i postępu finansowego projektu;

30) kierowniku projektu – należy przez to rozumieć osobę, która nadzoruje i organizuje całość realizacji projektu,

31) zespole projektowym – należy rozumieć zespół odpowiedzialny za realizację projektu, działający w ramach Referatu Edukacyjnych Projektów Unijnych, w Wydziale Edukacji Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego,

32)  biurze projektu – miejsce działania zespołu projektowego, ul. Wełniany Rynek 18, 66-400 Gorzów Wielkopolski, pok. 402.

§ 3 Zasady uczestnictwa w projekcie

 1.  Uczestnikiem projektu może być osoba, która:

- posiada status ucznia/nauczyciela szkoły podstawowej lub szkoły ponadpodstawowej ogólnokształcącej (z wyłączeniem szkół specjalnych), której organem prowadzącym jest Miasto Gorzów Wielkopolski,

­ - złożyła wymagane dokumenty rekrutacyjne podpisane osobiście lub przez rodzica/opiekuna prawnego osoby niepełnoletniej.

2. Udział w projekcie jest dobrowolny.

3. Uczestnik projektu nie ponosi kosztów uczestnictwa.

4. Każdy uczestnik projektu ma prawo do:

1)   udziału w projekcie zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu,

2)   zgłaszania uwag dotyczących projektu koordynatorowi szkolnemu,

3)   oceny organizacji i przebiegu zajęć,

4)   otrzymania zaświadczenia o udziale w zajęciach,

5)   otrzymania zaświadczenia po spełnieniu warunków określonych dla danego szkolenia,

6)    otrzymania certyfikatów/świadectw po zdaniu egzaminu przed komisja certyfikującą/egzaminacyjną;

5. Uczestnik zobowiązany jest do:

1)      systematycznego udziału w zajęciach, zgodnie z ustalonym harmonogramem, potwierdzając ten fakt własnoręcznym podpisem na liście obecności,

2)      bieżącego informowania personelu projektu o wszystkich zdarzeniach mogących zakłócić jego udział w projekcie oraz usprawiedliwienia ewentualnej nieobecności na zajęciach,

3)      udziału w wydarzeniach promocyjnych projektu,

4)      udzielania informacji na temat rezultatów swojego uczestnictwa w projekcie w celu monitorowania realizacji działań,

5)      przestrzegania ogólnie przyjętych norm i zasad współżycia społecznego, w tym dbałości o sprzęt i urządzenia wykorzystywane w trakcie realizacji projektu,

6)      informowania o zmianach dotyczących danych osobowych,

7)      poinformowania koordynatora szkolnego w terminie 4 tygodni po zakończeniu udziału w projekcie o uzyskaniu kwalifikacji lub nabyciu kompetencji.

6.        Inne prawa i obowiązki uczestnika projektu określa Statut jego szkoły macierzystej.

§ 4 Rekrutacja i kwalifikacja uczestników do zadań projektu

1. Nabór do udziału w Projekcie będzie prowadzony zgodnie z zasadą: równości szans kobiet i mężczyzn, niedyskryminacji, unikania stereotypowych przekazów i dostępności dla osób z niepełnosprawnością.

2.  Rekrutacja zostanie poprzedzona kampanią informacyjno-promocyjną prowadzoną bezpośrednio w szkołach i poprzez strony internetowe Miasta Gorzów i partnerów projektu, skierowaną do uczniów i ich rodziców oraz do nauczycieli.

3. Rekrutacja będzie prowadzona na platformie, która umożliwia wygenerowanie plików pdf zawierających formularz zgłoszeniowy, formularz zawierający dane osobowe oraz stosowne oświadczenia i zgody.

4. Dokumenty rekrutacyjne opatrzone wymaganymi podpisami i datą należy złożyć w sekretariacie szkoły macierzystej w celu ich weryfikacji przez koordynatora projektu, a następnie przekazania do biura projektu mieszczącego się w Wydziale Edukacji Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, ul. Wełniany Rynek 18.

5.  O przyjęciu uczestnika do projektu decydować będzie:

­    - przynależność ucznia/nauczyciela do szkoły uczestniczącej w projekcie,

­     złożenie kompletnych dokumentów rekrutacyjnych,

­    -  dostarczenie opinii wychowawcy/nauczyciela (dotyczy ucznia),

­     -  staż pracy oraz stopień awansu zawodowego (dotyczy nauczycieli),

6.  W pierwszej kolejności przyjęte zostaną osoby z niepełnosprawnością i grup w niekorzystnej sytuacji, tj, osoby pochodzące z obszarów wiejskich, gospodarstw domowych składających się z jednej osoby dorosłej i dzieci pozostających na utrzymaniu oraz rodzin, w których występuje: niepełnosprawność i wielodzietność,

7.  W sytuacji ponadnormatywnej liczby chętnych, koordynator szkolny jest zobligowany do uwzględnienia innych okoliczności w uzgodnieniu z Referatem Unijnych Projektów Edukacyjnych.

8. O wynikach kwalifikacji uczestnik będzie powiadomiony przez koordynatora szkolnego.

9.  Kandydaci, którzy nie zostali przyjęci do projektu, zostaną ujęci na liście rezerwowej.

10. Osoby z list rezerwowych mogą być włączone do uczestnictwa w Projekcie w przypadku zwolnienia się miejsca, o ile stopień zaawansowania realizacji działania na to pozwoli.

11. O zwolnionym miejscu koordynator szkolny natychmiast powiadamia kierownika projektu lub specjalistę ds. rekrutacji, promocji, monitoringu oraz ewaluacji.

12. Włączenie do uczestnictwa w projekcie kandydata z listy rezerwowej zatwierdza kierownik projektu..

13.  Dokumenty rekrutacyjne w wersji papierowej zostaną przekazane przez koordynatorów szkolnych do Biura projektu, a zawarte w nich dane zostaną wprowadzone do systemu SM EFS.

§ 5. Zasady rezygnacji z uczestnictwa w Projekcie

1. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Projekcie przed rozpoczęciem pierwszych zajęć powiadamiając natychmiast o tym zamiarze koordynatora szkolnego.

2. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Projekcie w trakcie jego trwania tylko z przyczyn uzasadnionych.

3.  Powody, o których mowa w ust. 2, mogą być natury zdrowotnej, wynikać z opuszczenia szkoły objętej Projektem lub działania siły wyższej, które z zasady nie są znane uczestnikowi w momencie rozpoczęcia udziału w Projekcie.

4. Uczestnik/rodzic lub opiekun prawny uczestnika niepełnoletniego zobowiązany jest do uczestniczenia w rozmowie motywującej i złożenia pisemnego oświadczenia określającego przyczyny rezygnacji.

§ 6. Zasady promocji projektu

1.  Promocja projektu jest prowadzona zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi informacji i promocji Funduszy Europejskich na lata 2021 – 2027 zamieszczonymi na stronie internetowej https://funduszeue.lubuskie.pl/

2.   Odbiorcami działań informacyjno-promocyjnych są:

1)        szkoły jako instytucje uczestniczące w projekcie,

2)        uczniowie i nauczyciele jako uczestnicy projektu,

3)        rodzice uczniów biorących udział w projekcie,

4)        społeczeństwo MOF Gorzowa Wlkp.,

5)        społeczeństwo województwa lubuskiego.

3.  W projekcie stosuje się następujące rodzaje działań informacyjno-promocyjnych:

1)        spotkania np. posiedzenia rad pedagogicznych, zebrania z rodzicami, godziny wychowawcze, spotkania grupy sterującej,

2)        informowanie mediów regionalnych,

3)        zamieszczanie informacji na stronach internetowych beneficjenta, partnerów, instytucji uczestniczących,

4)        oznakowanie miejsc realizacji projektu,

5)        oznakowanie środków zakupionych w ramach projektu,

6)        oznakowanie materiałów i dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej stosowanej w projekcie.

4. W zależności od rodzaju działań stosuje się materiały promocyjne:

1)        plakaty,

2)        tabliczki do oznakowania pomieszczeń,

3)        naklejki na przedmioty zakupione w ramach projektu,

4)        zdjęcia z realizacji projektu,

5)        prezentacje multimedialne,

6)        informacje o projekcie do umieszczenia na stronach internetowych,

5. Materiały informacyjno-promocyjne są znakowane logotypami czarno-białymi i kolorowymi, umieszczonymi poziomo lub pionowo, na górze lub na dole strony składającymi się z następujących kolejno znaków: znak FE, barw RP, znak UE, oficjalne logo województwa lubuskiego. Przy czym znaku barw RP nie stosuje się
 w druku monochromatycznym.

6.  Stosuje się co najmniej następujące sposoby dokumentowania działań informacyjno-promocyjnych:

1)        zdjęcia ze spotkań oraz oznakowania miejsc i zakupionego w ramach projektu sprzętu,

2)        zrzuty z ekranu komputera,

3)        wycinki prasowe,

4)        skany,

5)        kopie materiałów,

6)        pojedyncze egzemplarze materiałów.

Obowiązek wdrażania działań promocyjnych i ich dokumentowania w szkole spoczywa
na koordynatorze szkolnym, a za inicjowanie działań, opracowanie materiałów promocyjno- informacyjnych, przekazanie ich do szkół oraz gromadzenie dokumentacji działań promocyjnych odpowiada zespół projektowy.

§ 7. Zasady monitoringu i ewaluacji projektu

1.    Cele monitoringu i ewaluacji:

1)        monitorowanie realizowanych zadań, postępu rzeczowego i finansowego projektu,

2)        ewaluacja rezultatów projektu,

3)        identyfikacja słabych i mocnych stron,

4)        sygnalizowanie pojawiających się problemów,

5)        dostarczanie informacji koniecznych dla podejmowania decyzji,

6)        określanie stopnia zgodności realizacji działań z przyjętymi założeniami,

7)        podniesienie skuteczności i efektywności działań,

8)        poprawa jakości projektu.

2.    Zasady monitorowania projektu:

1)        monitoring zadań przeprowadzany jest stopniowo w trakcie trwania realizacji zadania oraz po jego zakończeniu;

2)        koordynator szkolny zobowiązany jest do zebrania wszystkich dokumentów potwierdzających wykonanie realizowanych zadań i przekazania ich specjaliście ds. rekrutacji, promocji, monitoringu oraz ewaluacji;

3)        specjalista ds. rekrutacji, promocji, monitoringu oraz ewaluacji nadzoruje wprowadzanie do systemu SM EFS wymaganych zgodnie z prawem danych osobowych uczestników projektu oraz daty rozpoczęcia i zakończenia wsparcia udzielanego w ramach projektu;

4)        sprawdzone dokumenty zatwierdza podpisem kierownik projektu,

5)        zatwierdzone dokumenty są przechowywane w biurze projektu, a po zakończeniu i rozliczeniu projektu zarchiwizowane w Urzędzie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego.

3.    Zasady ewaluacji efektów projektu:

1)        ewaluację rezultatów projektu prowadzi specjalista ds. rekrutacji, promocji, monitoringu oraz ewaluacji;

2)        wyróżnia się:

a)      bieżącą ewaluację zadań w trakcie ich realizacji;

b)     ewaluację końcową na zakończenie projektu;

3)        wskaźniki realizacji celu podlegające ewaluacji rezultaty:

a)      liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu;

b)   liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje po opuszczeniu programu;

4)        wskaźniki realizacji celu podlegające ewaluacji produkty:

a)      liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem;

b)     liczba uczniów szkół i placówek systemu oświaty prowadzących kształcenie ogólne objętych wsparciem;

c)      liczba szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem;

d)     liczba uczniów uczestniczących w doradztwie zawodowym.

4.    Metody ewaluacji:

a)      analiza dokumentów projektu;

b)     obserwacje;

c)      wizyty monitoringowe.

5.    W monitoringu i ewaluacji wykorzystuje się obserwacje, analizę dokumentacji przebiegu zajęć i dokumentacji fotograficznej.

6.    Sprostowania błędów i oczywistych pomyłek w dokumentach dokonuje osoba odpowiedzialna za jego sporządzenie poprzez skreślenie niepoprawnego zapisu, nadpisanie poprawne, umieszczenie daty i swojego nazwiska. Wszystkie zapisy związane z poprawianiem dokumentu wykonywane są w kolorze czerwonym.

§ 8. Postanowienia końcowe

1.        Regulamin został opracowany i wprowadzony jako obowiązujący przez Projektodawcę.

2.        Regulamin wchodzi w życie z dniem 16 grudnia 2024 r. i obowiązuje przez cały okres realizacji Projektu.

3.        Projektodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany wprowadza się w formie aneksu.

4.     Regulamin dostępny będzie na tablicach ogłoszeń, w sekretariatach i na stronach internetowych szkół uczestniczących w projekcie oraz na stronie internetowej projektodawcy i partnerów.

 

 

Gorzów Wielkopolski, 16 grudnia 2024 r.